АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Т. В. Щерба Рівненський державний гуманітарний університет

DOI:

https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi11.35

Ключові слова:

адаптація, соціальнa адаптація, затримка психічного розвитку, соматичне благополуччя, емоційна прив’язаність, інтелектуальний розвиток, депривація, соціально – особистісний розвиток

Анотація

Стaття присвячена особливостям адаптації дітей до школи з затримкою психічного розвитку. Здійснено спробу розкрити сутність понять: адаптації, її рівнів та відповідних їм рівнів здібностей, і порівняння факторів адаптації дітей з нормальних нервово – психічним розвитком і дітей з ЗПР. Висвітленні основні механізми, які впливають на дезадаптацію дітей з ЗПР, їх особливості протікання, механізми активної діяльності індивіда. Вказано, на взаємозалежність діяльності батьків і педагогів, на формування продуктивної шкільної адаптації дітей з ЗПР, тa побудову позитивного досвіду через активний розвиток творчих здібностей і не традиційних схем мислення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-26