ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОЯВУ ГЕМБЛІНГУ У ПІДЛІТКІВ

Автор(и)

  • Олена Яницька Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука https://orcid.org/0000-0003-4965-1720
  • Ольга Іванюта Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука https://orcid.org/0000-0002-3316-9879

DOI:

https://doi.org/10.35619/praprv.v1i18.298

Ключові слова:

гемблінг, залежна поведінка,підлітки

Анотація

У статті здійснено огляд теоретичних узагальнень науковців різних галузей щодо видів залежностей та особистісних характеристик осіб з адиктивною поведінкою, докладно висвітлено важливі аспекти формування і виявлення нехімічних («технологічних») залежностей і розглянуто психологічні наслідки надмірного захоплення комп’ютерними іграми (та відеоіграми загалом, з огляду на існуюче різноманіття пристроїв, які використовуються для ігор, зокрема смартфони та планшети) та Інтернетом. Психодіагностичне дослідження школярів з ознаками ігрової залежності і без ознак ігрової залежності реалізовано через аналіз особливостей таких  соціально-перцептивних процесів як емпатії, атрибуції та рефлексії. Авторами наведено загальні принципи профілактики адикцій і корекційної (тренінгової) роботи з узалежненими школярами, а також обґрунтовується думка, що розвиток соціально-перцептивних умінь і комунікативної компетентності потребує глибоких особистісних змін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-01