ПРОГРАМА РОЗВИТКУ EQ СТАРШОКЛАСНИКІВ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИМИ ТА ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/praprv.v1i16.222

Ключові слова:

старший шкільний вік, емоційний інтелект, емоційні переживання, арт-терапія, художньо-символічне самовираження, рефлексивне осмислення проблемних дихотомій «хочу-можу»

Анотація

У статті представлено авторську програму розвитку EQ старшокласників арт-терапевтичними та допоміжними засобами, спрямовану на рефлексивне осмислення суб’єктом емоційного змісту своїх та інших учасників світоглядно-диспозиційних пошуків, виражених у художньо-символічних формах арт-терапевтичних та інших експресивно-інтерактивних засобів, спрямованого на конструктивну регуляцію цього змісту. Викладено методичне забезпечення, процедуру і результати емпіричної складової дослідження, спрямованої на діагностування якостей, які пов’язані з емоційним інтелектом, з метою створення емпіричної основи формувального експерименту. Наведено результати експериментального дослідження щодо запропонованої програми.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-01