ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ЗНИЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/praprv.v1i16.220

Ключові слова:

пісочна терапія, тривожність, дошкільний вік

Анотація

У статті розкрито сутність поняття «тривожність», а також проаналізовано основні чинники виникнення даного явища, особливості його протікання, охарактеризовано особливості прояву поведінки дітей з тривожністю: агресія та фантазування.  Висвітлено відмінності  тривожної поведінки дівчат та хлопців старшого дошкільного віку та проаналізовано наслідки закріплення даної характеристики. Актуалізується проблема корекції  тривожності у дітей дошкільноого віку, адже в даний період існує ризик закріплення її  як властивості особистості.

Також в статті описується проведене експериментальне дослідження спрямоване на корегування тривожної поведінки дітей старшого дошкільного віку методами пісочної терапії. Надаються результати проведеного дослідження, розглядається методичний інструментарій, за яким воно здійснювалося, наводиться кількісний та якісний аналіз отриманих даних, а також описуються підсумки дослідження – порівняння результатів до проведення психокорекції та після. За аналізом результатів дослідження, констатується наявність кількісних змін в результатах до та після корекції, що доводить ефективність використання технік пісочної терапії при роботі з даною віковою групою. З’ясовується, що рівень самооцінки, особливості дитячо-батьківських стосунків та психологічний клімат у сім’ї є основними чинниками формування тривожної поведінки дітей старшого дошкільного віку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-01