РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Лариса Кулакова Рівненський державний гуманітарний університет

DOI:

https://doi.org/10.35619/praprv.v1i15.190

Ключові слова:

інтелект, соціальний інтелект, молодший шкільний вік, молодші школярі, спілкування, міжособистісна взаємодія

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної освіти − соціально орієнтованій спрямованості освітньо-виховного процесу. У публікації обґрунтовано наукову й практичну значущість проблеми розвитку соціального сфери особистості. У статті розглядаються підходи до осмислення поняття соціального інтелекту у цілому, наводяться певні точки зору вчених на природу соціального інтелекту, що пояснюють це соціальне явище як пристосування індивіда до соціального буття. Визначено основні передумови для розвитку соціального інтелекту у молодшому шкільному віці. З’ясовано необхідність та можливості розвитку соціального інтелекту у навчальній діяльності школярів. Розглядаються основні функції соціального інтелекту у молодшому шкільному віці (пізнавально-оцінна, комунікативно-ціннісна, рефлексивно-корекційна). Зроблено висновок про те, що розвиток соціального інтелекту є актуальною та затребуваною у сучасній освіті проблемою.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-02