ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ СФОРМОВАНОСТІ ВІЗУАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Ольга Іванюта Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука
  • Олена Яницька Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука

DOI:

https://doi.org/10.35619/praprv.v1i15.185

Ключові слова:

візуальне мислення, внутрішньо-групова норма, методика Торренса, методика Равена, піктограма

Анотація

У статті подано результати інтерпретації індивідуальних даних сформованості візуального мислення школярів підліткового віку методом визначення внутрішньо-групової норми. Співставлено результати дослідження, отримані за методикою Торренса і Равена, що дозволило визначити рівень розвитку візуального мислення кожного досліджуваного і виявити підлітків з низьким показником продуктивності візуальної мисленнєвої діяльності, що є надзвичайно важливим для впровадження технологій стимулювання візуального мислення підлітків.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-02