ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ У СТАНОВЛЕННІ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ЛІДЕРІВ ПУБЛІЧНОЇ СЛУЖБИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/praprv.v1i16.225

Ключові слова:

професійно-особистісні компетенції, професійно-особистісні навички, лідерські якості, емоційний інтелект, професійне самоудосконалення, самоактуалізація

Анотація

Інноваційна перебудова суспільства потребує ефективного державного
управління, ключовим елементом реалізації якого є професійна діяльність лідерів публічної
служби, заснована на самоактуалізації їх професійно-особистісних компетенцій.
Необхідною умовою таких перетворень є належний професійний рівень публічного
службовця, що підкріплений відповідними професійними навичками та лідерськими
якостями особистості, зокрема достатнім рівнем розвитку емоційного інтелекту. У
роботі розглянуто проблему емоційного інтелекту у становленні професійно важливих
якостей особистості лідерів публічної служби, проаналізовано структуру емоційного
інтелекту та його значення в лідерських якостях публічних службовців. Для удосконалення
різних сторін емоційного інтелекту лідерів публічної служби важливим є розвиток його
складових та пов’язаних з ними навичок. Розвиток емоційного інтелекту, у свою чергу,
підсилює становлення професійно-особистісних компетенцій та підвищує ефективність
публічних службовців у діяльності різних рівнів органів публічної влади. У статті
представлено результати впровадження психолого-педагогічних заходів щодо формування та
розвитку емоційного інтелекту як складової професійно-особистісних компетенцій студентів та
слухачів спеціальності «Публічне управління» у навчальному процесі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-01