ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЦЬКО-СТУДЕНТСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35619/praprv.v1i16.205

Ключові слова:

самостійна робота, студентська молодь, дистанційне навчання, освітня платформа, дистанційна освіта.

Анотація

У статті розкрито особливості організації дистанційного навчання студентів у вищих навчальних закладах. Визначено, що проблема дистанційного навчання має високий ступінь актуальності. Окреслено, що концентрація результатів сучасного суспільного процесу зосереджується в інформаційній сфері, яка підтримує процес оновлення та вдосконалення професійних знань викладачів і студентів. Визначено позитивні і негативні сторони організації процесу дистанційного навчання. Проаналізовано роль самостійної роботи для ефективного засвоєння знань студентською молоддю. Проведено паралелі між традиційним, заочним та дистанційним навчанням. Акцентовано увагу на ключових моментах організації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано ефективність роботи освітніх платформ і їх можливості для організації самостійної роботи студентів в системі дистанційної освіти.

Дано визначення технології дистанційної освіти, як сукупності методів, форм і засобів взаємодії між викладачами і студентською молоддю в процесі самостійного, але контрольованого освоєння студентами певного об’єму інформації та формування профільних знань. Відзначено, що система дистанційного навчання передбачає наявність прямого і постійного зв’язку між викладачем і студентом через систему передових інформаційних технологій. Відмічено, що важливою перевагою дистанційного навчання є можливість організовувати процес взаємодії зі студентською молоддю з урахуванням їх реального рівня підготовки та здібностей. Охарактеризовано основні риси дистанційного навчання до яких віднесено інтерактивність навчання, незалежних курсів-модулів, економічність та ін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-01