ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ СФОРМОВАНОСТІ ВІЗУАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.35619/praprv.v1i15.185Ключові слова:
візуальне мислення, внутрішньо-групова норма, методика Торренса, методика Равена, піктограмаАнотація
У статті подано результати інтерпретації індивідуальних даних сформованості візуального мислення школярів підліткового віку методом визначення внутрішньо-групової норми. Співставлено результати дослідження, отримані за методикою Торренса і Равена, що дозволило визначити рівень розвитку візуального мислення кожного досліджуваного і виявити підлітків з низьким показником продуктивності візуальної мисленнєвої діяльності, що є надзвичайно важливим для впровадження технологій стимулювання візуального мислення підлітків.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-01-02
Номер
Розділ
Статті