ДИНАМІКА ПРОГНОЗУВАННЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО ПРОФЕСІЙНОГО МАЙБУТНЬОГО СТУДЕНТАМИ-ПСИХОЛОГАМИ
DOI:
https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi12.73Ключові слова:
психолог, професійна підготовка, професійні якості, професійна спрямованість, мотиви навчання, , професійна ідентифікація, Я-образАнотація
Стаття присвячена аналізу питань, пов’язаних з процесом професійного становлення та ідентифікації студентів-психологів. На основі результатів емпіричного дослідження визначені пріоритети студентів щодо власної професійної реалізації та основні тенденції прогнозування персонального професійного майбутнього на різних етапах навчання. Також проаналізований зв’язок виявлених тенденцій з особливостями мотивації та ціннісними орієнтаціями студентів-психологів. Отримані результати дослідження і виявлені тенденції підтверджують необхідність актуалізувати дії, спрямовані на вдосконалення професійної підготовки майбутніх психологів, особливо в питаннях їх особистісних трансформацій, які мають суттєвий вплив на якість процесу професійної ідентифікації.