ДИНАМІКА ПРОГНОЗУВАННЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО ПРОФЕСІЙНОГО МАЙБУТНЬОГО СТУДЕНТАМИ-ПСИХОЛОГАМИ

Автор(и)

  • О. В. Сечейко Національнальний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi12.73

Ключові слова:

психолог, професійна підготовка, професійні якості, професійна спрямованість, мотиви навчання, , професійна ідентифікація, Я-образ

Анотація

Стаття присвячена аналізу питань, пов’язаних  з процесом професійного становлення та ідентифікації студентів-психологів.  На основі результатів емпіричного дослідження  визначені пріоритети студентів щодо власної професійної реалізації та основні тенденції прогнозування персонального професійного майбутнього на різних етапах  навчання. Також  проаналізований зв’язок  виявлених тенденцій з особливостями мотивації та ціннісними орієнтаціями студентів-психологів. Отримані результати дослідження і виявлені тенденції  підтверджують необхідність актуалізувати дії, спрямовані на вдосконалення професійної підготовки майбутніх психологів, особливо в питаннях їх особистісних трансформацій, які мають суттєвий вплив на якість процесу професійної ідентифікації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-03